Tillsammans kan TechBuddy och Bredbandsval.se erbjuda ännu fler möjligheten att få hjälp med sitt nya eller befintliga nätverk på plats i hemmet istället för att sitta i långa supportsamtal.
Krångel med WiFi-uppkopplingen och andra nätverksrelaterade problem är något av det vanligaste vi på TechBuddy stöter på hemma hos kunder. Bland annat hjälper vi till med:
Vi har gjort det så enkelt som möjligt för dig att boka en TechBuddy.
Boka ditt besök online. Välj kategori du behöver hjälp med och tid du vill ha hjälp.
En TechBuddy kommer att ringa upp dig för att stämma av kring problem och plats.
TechBuddyn på plats hos dig på utsatt tid, redo att hjälpa till. Du betalar med faktura efter besöket.
Vi är här för att hjälpa dig att få ut så mycket som möjligt av dina tekniska prylar. Det är viktigaste för oss är att du känner dig nöjd med din upplevelse.
* I vissa mindre tätorter långt ifrån större städer är inställelsetiden till bokad Buddy 72-168h.
För att värna om din och våra Buddies hälsa kan vi komma att bära mask och hålla avstånd under hembesök.
Lägg tiden på annat, låt oss ta hand om tekniken.
Boka TechBuddynöjda kunder.
i kundbetyg.
tekniker i hela Sverige.
Har du frågor? Vi har svar. Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss.
Våra Buddies kan hjälpa dig alla dagar i veckan mellan 8-21. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har på grund av rådande omständigheter öppet 10-17 på vardagar (helgstängt).
Du kan boka en TechBuddy på två olika sätt: Via vår hemsida, via telefon (010 17 77 307).
Nej, priset är detsamma (499 kr/h med RUT-avdrag) oavsett vilken tid på dygnet du får hjälp.
När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.