Tekniksupport på distans via telefon

Nöjd-kund-garanti

Som en trygghet för dig som använder TechBuddys tjänster har vi en Nöjd-kund-garanti. 

Vad innebär nöjd-kund-garanti?

För oss innebär Nöjd-kund-garanti att om du mot förmodan inte är nöjd med tjänsten kommer vi göra allt i vår makt för att åtgärda problemet. I första hand bokar vi in ett nytt besök för att åtgärda problemet men kan även kompenseras genom rabatt på nästa service eller återbetalning.

Villkor - när gäller-kund-garantin?

  • Om vi ​​inte kan slutföra besöket på grund av bristande kunskap.
  • Om vi ​​är mer än 2 timmar försenade till den avtalade tiden för besöket.
  • Om vi ​​inte kan slutföra besöket på grund av att vi saknar nödvändig utrustning inom ramen för TechBuddys tjänst, dessa finns definierade i våra villkor.
  • Om resultatet av ett slutfört besök inte var vad kunden förväntade sig och Buddyn har försökt lösa det på flera sätt under besöket.
  • Om kunden behövt vänta mer än 48 timmar innan TechBuddy kontaktar kunden för bekräftelse.*
    * Om Buddyn har försökt nå kunden utan svar eller om kunden bor i mindre tätort långt ifrån en större stad är detta inte tillämpligt.Beroende på hur långt ifrån en större stad uppdraget befinner sig kan tid för kontakt vara 72-168h.


Så fungerar vår nöjd-kund-garanti

  1. Kunden kontaktar kundtjänsten via e-post och förklarar varför de inte är nöjda med tjänsten och hänvisar minst ett av ovanstående villkor. Mailet ska skickas in det senast en vecka efter mottagen faktura.
  2. Om vår kundtjänst anser att klagomålet går att kvalificera under något av våra villkor ovan kommer vi i första hand skicka ut en Buddy för att åtgärda problemet, om det av någon anledning inte går erbjuds du som kund rabat på kommande bokningar eller återbetalning.
En tekniker som hjälper kund med tekniksupport på distans
Frågor? Kontakta oss!

Vår kundtjänst hjälper dig gärna. Det når oss enklast genom att maila på support@techbuddy.se.