Tekniksupport på distans via telefon

Nöjd-kund-garanti

Som en trygghet för dig som använder TechBuddys tjänster har vi en nöjd-kund-garanti. 

Vad innebär nöjd-kund-garanti?

För oss innebär 100 % nöjd-kund-garanti att om vi inte gjort allt som står i vår makt för att göra dig nöjd och avhjälpa ditt problem fakturerar vi självklart inte för uppdraget.

Villkor - när gäller-kund-garantin?

  • Om vi ​​inte kan slutföra besöket på grund av bristande kunskap.
  • Om vi ​​är mer än 2 timmar försenade till den avtalade tiden för besöket.
  • Om vi ​​inte kan slutföra besöket på grund av att vi saknar nödvändig utrustning inom ramen för TechBuddys tjänst, dessa finns definierade i våra villkor.
  • Om resultatet av ett slutfört besök inte var vad kunden förväntade sig och Buddyn har försökt lösa det på flera sätt under besöket.
  • Om kunden behövt vänta mer än 48 timmar innan TechBuddy kontaktar kunden för bekräftelse.*
    *Om Buddyn har försökt nå kunden utan svar är detta villkor inte tillämpligt.


Så fungerar vår nöjd-kund-garanti

  1. Kunden kontaktar kundtjänsten via e-post och förklarar varför de inte är nöjda med sitt besök och hänvisar minst ett av ovanstående villkor. Mailet ska skickas in det senast en vecka efter mottagen faktura.
  2. Om vår kundtjänst anser att klagomålet går att kvalificera under något av våra villkor ovan behöver kunden inte betala fakturan och får 20% rabatt på nästa bokning som kompensation.
En tekniker som hjälper kund med tekniksupport på distans
Frågor? Kontakta oss!

Vår kundtjänst hjälper dig gärna. Det når oss enklast genom att maila på support@techbuddy.se.