Tekniksupport på distans via telefon

Distanssupport

Jobbar du hemifrån och nätverket krånglar? Eller upplever du kanske problem med datorn, eller TV:n som hindrar dig från att hålla dig uppdaterad och i kontakt med dina nära och kära?

Vi erbjuder nu möjligheten att boka distanssupport med en TechBuddy, som ett alternativ till våra hembesök.

Grön Checkmark
50 000+ uppdrag utförda
Grön Checkmark
Våra kunder ger oss 4.8 av 5
Grön Checkmark
Hundratals kunniga tekniker

Vi kan hjälpa dig med det allra mesta på distans, här är några exempel:

  • Grön Checkmark
    Felsöka TV som inte fungerar
  • Grön Checkmark
    Vägledning vid installation av teknikprodukter
  • Grön Checkmark
    Sätta upp e-post konto
  • Grön Checkmark
    Hjälp med installation av Apple TV eller Google Chrome
  • Grön Checkmark
    Rådgivning vid val av programvara
En tekniker som hjälper kund med tekniksupport på distans

Hur fungerar distanssupport?

Boka uppdraget
1. Boka distanssupport

Du kan boka via vår hemsida eller på telefon. Beskriv ditt problem så noga du kan.

Bestäm datum och tid
2. Bestäm tid

En Buddy kontaktar dig och stämmer av tid och datum för supporten.

Uppdraget utförs
3. Uppdrag via telefon

Buddyn ringer upp dig och hjälper dig med ditt problem.

När uppdraget är klart skickar vi hem en faktura
4. Klart!

Fakturan skickas hem till dig efter besöket.

Trevlig och positiv!
"Så nöjd att TV:n funkar igen. Trevlig och positiv tekniker, kommer anlita TechBuddy igen när det behövs!"
- Joakim, Perstorp

Frågor? Kontakta oss!

Osäker på om ditt ärende går att lösa via distans? Eller har du någon annan fråga eller fundering? Vår kundtjänst hjälper dig gärna. Det gör du lättast genom att ringa oss på  010 17 77 307 eller maila oss på support@techbuddy.se.