Support på säkerhet och backup ikon

Skrivare

Varför slutar skrivaren fungerar precis när du behöver den? Frustrationen när det kommer till skrivare och att skriva ut dokument kan vara stor. Våra tekniker hjälper dig felsöka och lösa problem du har med din skrivare. Allt från att koppla upp skrivaren till ditt nätverk, installera drivrutiner på din dator till att tolka felmeddelanden och byta bläckpatroner.

Grön Checkmark
50 000+ uppdrag utförda
Grön Checkmark
Våra kunder ger oss 4.8 av 5
Grön Checkmark
Hundratals kunniga tekniker

Våra tekniker, även kallade 'Buddies', har stor erfarenhet av skrivare från många olika tillverkare och märken. De flesta problemen kopplat till skrivare löses inom en timme. Följande problem är de vanligaste våra Buddies möter på uppdrag:

  • Grön Checkmark
    Installera skrivare
  • Grön Checkmark
    Felsöka skrivare
  • Grön Checkmark
    Koppla skrivare till WiFi
  • Grön Checkmark
    Byta bläckpatroner
  • Grön Checkmark
    Åtgärda pappersstrul
  • Grön Checkmark
    Tolka och åtgärda felkoder
  • Grön Checkmark
    Problem med trumenheten
En tekniker hjälper kund med säkerhet och backup
Våra tekniker jobbar som vanligt, men vi har vidtagit försiktighetsåtgärder med anledning av COVID-19. Läs mer

Redo att boka?

Att be om hjälp ska inte vara svårt. Välj ett av våra färdiga paket med fast pris eller boka support till ett förmånligt timpris.

Installation av skrivare

499

kr
Pris inkl. RUT.
Grön Checkmark
Anslutning & konfiguration
Grön Checkmark
Anslutning till ditt nätverk
Grön Checkmark
Drivrutininstallation på upp till 3 enheter
Grön Checkmark
Test print
Grön Checkmark
WiFi-check
Pris exkl. RUT 1198kr

Support till timpris

Njut av tekniksupport i ditt hem eller på distans till ett förmånligt timpris.

Så fungerar TechBuddy

1. Boka ditt besök

Boka ditt besök här. Välj kategori och fyll i dina uppgifter.

2. Tekniker ringer upp

En tekniker kommer ringa upp dig och stämma av kring datum och tid.

3. Dags för besöket!

Samma tekniker besöker ditt hem (eller ringer dig på videosamtal) och löser dina problem. Njut av tekniksupport - betala senare med faktura.

Vanliga frågor

Hittar du inte svar på din fråga? Kontakta vår kundtjänst här.

Vilka dagar och tider kan ni ge support på min skrivare?

Våra Buddies ger support på din skrivare alla dagar i veckan mellan 08.00-21.00. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har på grund av rådande omständigheter tillfälligt öppet 10-17 på vardagar (12-13 lunchstängt).

Hur mycket kostar er support?

För vårt färdiga supportpaket - pris 499kr med RUT-avdrag
För vår support till timpris - pris från 199kr.
Notera att det tillkommer en fakturaavgift på 29kr som administrationskostnad.

Vad gör jag om jag inte vet vad problemet med min skrivare är?

Det är inga problem. Boka en Buddy och låt oss bara veta märket på skrivare, så hjälper vår Buddy dig klura ut vad som inte fungerar.

Hur betalar jag?

När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på [email protected] så ser vi till att den hamnar rätt.

Vi ger support på skrivare från alla varumärken

Teknisk support från TechBuddy är oberoende - det betyder att vi hjälper dig med alla dina tekniska prylar, oavsett varumärke och tillverkare. Det gäller självklart skrivare, och våra tekniker har erfarenhet av de allra flesta varumärken och tillverkare. Bland annat:

Frågor eller funderingar? Kontakta oss!

Har du någon fråga eller fundering? Vår kundtjänst hjälper dig mer än gärna. De kan även hjälpa dig även lägga din bokning. Du når oss lättast genom att ringa eller maila oss.