Installationshjälp & support från TechBuddy

TechBuddy är Global Connects partner för support- och installationsfrågor. Vi hjälper er att komma igång med och felsöka utrustning på plats. Till exempel kan vi hjälpa er med:

Installation och konfiguration av produkter
Felsökning vid problem
Optimering av nätverket
Support kring övriga produkter (TV, konferenssystem etc.)
899 kr/timme ex. moms*
Boka TechBuddy
*Därefter 224,75 kr/15 min.

Boka installationshjälp eller support

Boka enkelt genom att ringa oss på 010-17 77 307 eller skicka ett meddelande nedan.

Ring TechBuddy

Ring TechBuddy och berätta att du är kund hos Global Connect. Förklara även vad du vill ha hjälp med, så lägger vi en bokning åt dig.

010-17 77 307

Skicka meddelande till TechBuddy

Fyll i dina uppgifter och skicka till oss på TechBuddy, så ringer vi upp dig och lägger en bokning åt dig.

Tack! Ditt meddelande har skickats. En medarbetare från TechBuddy kommer ringa upp dig och lägga en bokning.

TechBuddys kundtjänst arbetar:
Mån-Fre 10-17
Helg och röd dag: Stängt
Oj! Något gick fel när du försökte skicka meddelandet.
Testa igen eller ring 010-17 77 307 så hjälper vi dig.
*Obligatoriskt.

Vad kan TechBuddy hjälpa er med?

En tekniker från TechBuddy kan hjälpa dig att komma igång med och felsöka tjänster och utrustning från Global Connect.

Hur fungerar TechBuddy?

Att ta hjälp av en TechBuddy är enkelt och smidigt för dig som Global Connect-kund.

1. Boka besöket

Boka hjälp här på sidan genom att ringa eller skicka ett meddelande till TechBuddy.

2. Tekniker ringer upp

När bokningen är lagd kommer en tekniker att ringa upp er för att stämma av kring tid, plats och problem.

3. Hjälpen är här!

Samma tekniker hjälper er på plats. Ni betalar med faktura efter besöket.

Vi värnar om våra kunders- och Buddies hälsa.

Med anledning av coronavirusets utveckling har vi på TechBuddy upprättat riktlinjer för våra Buddies inför och under hembesöken, utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Bland annat bär våra tekniker mask, använder handsprit och håller avstånd under hela uppdraget.

Vanliga frågor

Har ni frågor? Vi har svar. Om ni inte hittar det ni letar efter är ni varmt välkommen att kontakta oss.

Vilka dagar och tider kan ni hjälpa oss?

Våra tekniker kan hjälpa er alla dagar i veckan mellan 8-21. Ni väljer tiden tillsammans med teknikern. Vår kundtjänst har öppet 10-15 på vardagar.

Hur bokar vi en TechBuddy?

Ni kan boka en TechBuddy på två olika sätt: Genom att skicka ett meddelande i formuläret ovan eller via telefon (010-17 77 307).

Hur betalar vi?

När besöket är klart kommer vi skicka en faktura till er på posten. Om ni vill ha er faktura till en epostadress, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.

70 000+

utförda besök.

4.8 av 5

i kundbetyg.

100+

tekniker i hela Sverige.