Vi på TechBuddy ser verkligen fram emot att hjälpa dig! 🏠 Innan vi ses vill vi dela med oss av lite information som kan vara bra för dig att känna till.
Vår ambition på TechBuddy är att inte bara stötta dig genom teknikens värld, utan också att försäkra att du känner dig bekväm och trygg med din digitala lösning. Oavsett om du stöter på ett tekniskt problem, behöver hjälp med installation av Smarta hemmet, din Dator, TV-inställningar, eller övriga mediaenheter, står vi redo att assistera.
Vårt team av experter är specialiserade på att erbjuda skräddarsydd hjälp och rådgivning. Under ditt besök hos TechBuddy, tveka inte att ställa alla dina frågor – din TechBuddy kommer göra sitt yttersta för att besvara dem och kan hjälpa dig med allt från grundläggande inställningar till avancerade digitala lösningar blandannat med att:
Utöver dessa exempel har vi vissa situationer där det är svårare för oss att garantera en lösning på plats:
Har du någon fråga inför ditt besök så hör gärna av dig till oss så undersöker vi våra möjligheter att hjälpa dig på bästa sätt. Du når oss alltid på telefon: 010-177 73 07 ☎️ Vår kundtjänst har öppet vardagar 9-18 (lunchstängt 13-14).
För att säkerställa din och vår kundbuddys säkerhet samt för att upprätthålla hög kvalitet i våra tjänster, förbehåller vi oss rätten att spela in telefonsamtal och supportuppdrag. Inspelningarna används endast i interna syften och följer gällande dataskyddslagar.
Vänligen notera att vid bokning utanför våra täckningsområden och närmaste buddy kan en transportavgift debiteras för att täcka eventuella extra kostnader. För mer information om våra täckningszoner, vänligen kontakta vår kundtjänst.
För att värna om allas hälsa så följer vi strikta säkerhetsrutiner under besöken och hoppas
att ni har överseende med att:
Vi säkerställer även att ingen som uppvisar symptom utför ett besök. Har du symptom så är det viktigt att du berättar det för oss så att vi antigen kan boka om besöket eller hjälpa dig på distans. Din TechBuddy kan komma att fråga dig inför besöket om hur du mår för att försäkra sig om att allt känns bra inför besöket. Känner du dig orolig eller osäker så hör av dig till oss så hjälper vi till.
(senast uppdaterad 23/3-2021)
I samarbete med mySafety bjuder vi alla våra kunder på Bedrägeriskydd Start, som ger dig bevakning av din e-postadress, larm vid misstänkt intrång och hjälp om du skulle drabbas. För att få tillgång till Bedrägeriskyddet måste du registrera dig hos mySafety. Du kommer sedan få information från mySafety om hur du aktiverar skyddet. Din Buddy kan också hjälpa dig aktiveraskyddet under ditt besök.
Har du fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
Kundtjänsten har öppet vardagar 9-18 (lunchstängt 13-14).