Vi på TechBuddy ser verkligen fram emot att hjälpa dig! 🏠 Innan vi ses vill vi dela med oss av lite information som kan vara bra för dig att känna till.
Vår målsättning är att stötta och guida dig genom teknikens värld så att du ska känna dig bekväm och trygg med just din lösning. Stöter du på ett tekniskt problem eller behöver hjälp med en installation så kan du alltid vända dig till oss. Tveka inte att ställa dina frågor till din TechBuddy vid besöket, hen kommer göra sitt bästa för att besvara dom och hjälper dig bland
annat med att:
Utöver dessa exempel har vi vissa situationer där det är svårare för oss att garantera en lösning på plats:
Har du någon fråga inför ditt besök så hör gärna av dig till oss så undersöker vi våra möjligheter att hjälpa dig på bästa sätt. Du når oss alltid på telefon: 010-177 73 07 ☎️ Vår kundtjänst har öppet vardagar 9-18 (lunchstängt 13-14).
För att värna om allas hälsa så följer vi strikta säkerhetsrutiner under besöken och hoppas
att ni har överseende med att:
Vi säkerställer även att ingen som uppvisar symptom utför ett besök. Har du symptom så är det viktigt att du berättar det för oss så att vi antigen kan boka om besöket eller hjälpa dig på distans. Din TechBuddy kan komma att fråga dig inför besöket om hur du mår för att försäkra sig om att allt känns bra inför besöket. Känner du dig orolig eller osäker så hör av dig till oss så hjälper vi till.
(senast uppdaterad 23/3-2021)
I samarbete med mySafety bjuder vi alla våra kunder på Bedrägeriskydd Start, som ger dig bevakning av din e-postadress, larm vid misstänkt intrång och hjälp om du skulle drabbas. För att få tillgång till Bedrägeriskyddet måste du registrera dig hos mySafety. Du kommer sedan få information från mySafety om hur du aktiverar skyddet. Din Buddy kan också hjälpa dig aktiveraskyddet under ditt besök.
Har du fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig. Kundtjänsten har öppet vardagar 9-18 (lunchstängt 13-14).