Installation och kom-igång-hjälp

Boka en tekniker för att få hjälp med installationen och att komma igång med ditt nya Glue-lås.

Grön check ikon
Fast pris: 399 kr inkl. moms med RUT-avdrag.

Boka enkelt i formuläret nedan eller ring oss på 010-17 77 307!

Ring TechBuddy

Ring TechBuddy och berätta att du är Glue-kund. Förklara även vad du behöver hjälp med.

010-17 77 307

Boka installationshjälp

Fyll i dina uppgifter och skicka till TechBuddy, så lägger de din bokning. När bokningen är lagd kommer en tekniker ringa upp dig för att stämma av kring tid, plats och problem.

*Obligatoriskt.
Tack! Dina uppgifter har skickats till TechBuddy.

En medarbetare från TechBuddy kommer ringa upp dig och lägga en bokning så fort de tagit emot den.

TechBuddy arbetar:
Mån-Fre 10-17
Helg och röd dag: Stängt
Oj! Något gick fel när du försökte skicka in dina uppgifter.
Testa igen eller ring 010-17 77 307 så hjälper vi dig.

Vad ingår i tjänsten?

TechBuddy kan hjälpa dig med komma igång med din nya Glue-lås.

TechBuddy grön checkmark

Installation av ditt nya Glue-lås

TechBuddy grön checkmark

Kom-igång-hjälp med ditt nya lås inklusive att koppla det till ditt wifi samt app

Hur fungerar TechBuddy?

Att ta hjälp av en TechBuddy är enkelt och smidigt för dig som Glue-kund.

Familj som bokar en TechBuddy

1. Boka besöket

Boka hjälp genom att ringa TechBuddy eller fylla i formuläret.

En tekniker på en moped

2. Tekniker ringer upp

När bokningen är lagd kommer en tekniker ringa upp dig för att stämma av kring tid, plats och problem. Notera att ditt nya lås måste finnas på plats när teknikern kommer annars kommer du ändå faktureras fulla avgiften.

Besöket utförs

3. Hjälpen är här!

Samma tekniker genomför ett besök och besvarar alla dina frågor om ditt nya lås. Du betalar med faktura efter besöket.

Vi värnar om våra kunders- och Buddies hälsa.

För att värna om din och våra Buddies hälsa kan vi komma att bära mask och hålla avstånd under hembesök.

Vanliga frågor

Har du frågor? Vi har svar. Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss.

Vilka dagar och tider kan TechBuddy hjälpa mig?

Våra Buddies kan hjälpa dig alla dagar i veckan mellan 8-21. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har öppet 10-17 på vardagar (helgstängt).

Hur bokar jag en TechBuddy?

Du kan boka en TechBuddy på två olika sätt: Genom att fylla i formuläret längre upp på sidan eller genom att ringa(010-17 77 307).

Kostar mitt uppdrag extra på kvällar och helger?

Nej, priset är detsamma (399 kr med RUT-avdrag) oavsett vilken tid på dygnet du får hjälp.

Hur använder jag RUT-avdrag på tjänsten?

Det enda du behöver göra för att få RUT-avdrag på vår tjänst är att ge oss ditt personnummer och godkänna att du vill använda RUT-avdraget när du bokar en tjänst. Sedan sköter TechBuddy resten - när du betalat din faktura med 50% avdrag på tjänsten ansöker vi på TechBuddy om resterande kostnad hos Skatteverket.

Hur betalar jag?

När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.

Om TechBuddy

TechBuddy grundades 2016 i Sverige och är idag ett av Europas ledande företag för teknisk support. Tack vare vårt community med tekniker kan vi erbjuda kunder i hela Sverige support på dator, internet, TV och mycket mer. Läs mer om TechBuddy.

Frågor? Ring oss på 010-17 77 307.