Det är inte lätt att veta vad våra Buddies kan hjälpa dig med under sitt besök hos dig, och vad de faktiskt inte får göra. I stort sett kan vi hjälpa dig med allt som har med teknik att göra, från en TV som krånglar, ett Mobilt BankID som måste installeras eller en dator som behöver support. TechBuddy är en oberoende teknisk support och kan med andra ord hjälpa dig med dina tekniska strul oavsett varumärke eller tillverkare. Det vi inte kan hjälpa dig med hjälper vi gärna till att hänvisa var du ska vända dig med ditt problem.

VI KAN HJÄLPA DIG MED

  • Felsökningar och analyser

  • Råd vid köp av ny produkt

  • Uppdateringar av system

  • Genomgång av funktioner

  • Installationer och inkopplingar

  • Utbildning

  • Backup och säkerhetslösningar

  • Generell support

  • … och mycket mer

Är du osäker på om vi kan hjälpa dig med ditt tekniska problem? Hör av dig till oss så hjälper vi dig.

Vill du ha mer specifika exempel på vad vi kan hjälpa dig med? Läs mer här - Vanliga problem.

VI KAN INTE HJÄLPA DIG MED

  • Laga hårdvara

  • Kabeldragningar

  • Upphängning av TV eller liknande

  • Komponentbyten

  • Datorreparationer

Behöver du hjälp med dessa saker ser vi självklart till att du får reda på var du ska vända dig för att få problemet löst. Hör av dig till vår kundtjänst så kan de hjälpa dig på traven.

Varför får ni inte hjälpa mig med dessa saker?

Alla våra TechBuddies är försäkrade när de är ute på uppdrag. De omfattas av olycksfallsförsäkring, grupplivsförsäkring och ansvarsförsäkring på alla sina uppdrag. Däremot gäller försäkringarna inte hantverk, vilket är varför vi inte kan låta våra Buddies utföra uppdrag som dessa.